Vacature Administratief medewerker, Zoetermeer

Administratief medewerker, Zoetermeer in Zoetermeer

Ga jij graag voor 24 uur of meer aan het werk? Ben jij secuur en vind je het leuk administratief werk te verrichten? Lees dan snel verder, want wij zijn op zoek naar een administratief medewerker debiteuren / crediteuren.


Als administratief medewerker debiteuren/crediteuren draag je bij aan de tijdige, volledige en juiste vastlegging van gegevens in ERP systemen. Wat ga je precies doen?

  • Verzorgen van de debiteuren- en crediteurenadministratie;
  • Voorbereiden van betalingen in het ERP pakket;
  • Uitgaande facturatie verwerken en versturen naar de klant;
  • Controleren en bewaken van stamgegevens van debiteuren en crediteuren;
  • Opvolgen van vervallen posten;
  • In overleg: deelname aan projecten die relevant zijn voor de afdeling Finance.


Waar ga je werken?

Je komt te werken binnen het finance team. Het finance team staat altijd open voor inhoudelijke vragen van collega’s over binnenkomende facturen en uitgaande facturatie. Je vindt het leuk hierin je weg te vinden en waar mogelijk samen met collega’s een oplossing te vinden.


Onze opdrachtgever is een samenwerkingsverband van acht bedrijven met een gedeelde passie voor technologie. Bij deze opdrachtgever is er altijd voldoende parkeergelegenheid en staat de medewerker centraal. De collega's zijn zeer betrokken en er is een fijne werksfeer.




Wat vragen wij?

  • Samen met het team, ben je enthousiast om de verantwoordelijkheid te nemen voor de debiteuren- en crediteurenadministratie;
  • Je beschikt over een MBO/MBO+ niveau qua werk- en denkvermogen
  • Je hebt ervaring met het ERP systeem;
  • Je hebt het vermogen om administratieve processen te analyseren en verbeteringsmogelijkheden te herkennen;
  • Je bent gedreven en gepassioneerd in je vak, en streeft ernaar niet alleen nauwkeurig te zijn, maar ook resultaatgericht.

Wij bieden een en afwisselende baan in een ambitieus bedrijf.

  • Een baan voor minimaal 24 uur per week;
  • Je krijg ruimte om jezelf te ontwikkelen en we bieden een marktconform salaris;
  • 10% vakantiegeld en een winstdelingsregeling;
  • De locatie is goed bereikbaar met het OV en de auto;
  • Een tegemoetkoming in de collectieve ziektekostenverzekering;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
  • Toegang tot de Adecco Academy, zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen. 


Lijkt dit jou leuk? Solliciteer dan via de sollicitatiebutton. Eerst nog vragen? Dan kun je mailen naar regiodenhaag@adecco.nl of bellen naar 070-3117600.



Functie:Administratief medewerker, Zoetermeer, Administratief medewerker
Startdatum:07-11-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2800 – 2800
Uren per week:6 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Adecco via regiodenhaag@adecco.nl of 0418 784 000. Of bezoek hun website https://www.adecco.nl.

Deel de vacature:

Redactie Bleiswijkkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bleiswijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Bleiswijk
  2. Administratief medewerker, Zoetermeer Adecco 07-11-2023

Bekijk ook andere vacatures