Functieomschrijving
Ben jij op zoek naar een uitdagende klantenservice functie? Wil je klanten verder helpen bij het beantwoorden van uiteenlopende vragen? Bij Stedin in Rotterdam zijn ze op zoek naar jou! De functie start op 1 juli 2024. Lees snel verder!
wat bieden wij jouJe bent ambitieus. Je hebt een plan voor je toekomst en je kunt goed verwoorden waarom Stedin daar een onderdeel in is. Je weet wat je te bieden hebt en waarin jij je wilt ontwikkelen bij Stedin. Communicatief sta jij sterk in je schoenen. Ook tijdens weerstandsgesprekken met boze of emotionele klanten weet jij de leiding over het gesprek te behouden. Verder kun jij goed omgaan met verschillende systemen en heb jij geen moeite met snel schakelen.
Als klantenservice medewerker bij Stedin is geen dag hetzelfde. Je bent degene die verantwoordelijk is voor de directe afhandeling van uiteenlopende vragen. Dit kan gaan over bijvoorbeeld de slimme meter (een nieuw type gas- en elektriciteitsmeter), afsluiting van klanten met een betalingsachterstand of aanleg van een extra groep in de meterkast. Je begint met één skill, namelijk klantcontact aan de telefoon. Doe je het goed en heb je de taaltoets gehaald? Dan kan je je specialiseren in webcare. Je helpt de klant via Facebook, Twitter en Whatsapp. Je wordt stap voor stap opgeleid door Stedin. Uiteindelijk beheers je alle skills en is geen dag hetzelfde.
Een medewerker aan het woord: 'Wat ik erg fijn vind aan Stedin als werkgever is de persoonlijke begeleiding en de interesse voor jou als persoon. Elke week is er coaching waarbij je samen met een senior collega een gesprek terug luistert. Hierbij neem je je gesprekstechnieken onder de loep. Verder heb je elke maand een gesprek met je teamleider over je voortgang. Hierin bespreek je hoe het gaat en wat je doelen zijn binnen het bedrijf. Hard werken wordt beloond binnen Stedin en meedenken wordt gewaardeerd.
sollicitatieHeb ik je aandacht? Is dit de job die je zoekt? En ben jij de medewerker die wij zoeken? Mooi. Solliciteer dan vandaag nog met je cv en een korte motivatie. Tot snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | klantadviseur |
Startdatum: | 04-06-2024 |
Ervaring: | Geen ervaring |
Educatielevel: | HAVO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 16 – 16 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Bleiswijkkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de bleiswijkkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Bleiswijk via Bleiswijkkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Bleiswijkkrant.nl.
© Bleiswijkkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.